Firefox proslava

Danas su održana predavanja u Domu Omladine koje sam najavio u Firefox – Proslava petog rođendana.

Bilo je zaista prijatno iskustvo učestvovati na predavanjima. Ko nije bio, šta da kažem…. više sreće nekog drugog puta. Izdvojio bih uživo uključenje Paskala Ševrela (Pascal Chevrel) koji je imao instaresantno izlaganje.

Firefox1

Na kraju izlaganja o Firefoxu i ostalim programima iz Mozilla porodice, kao i izlaganja o Ubuntu i zajednici Ubuntu korisnika u Srbiji, svim posetiocima su podeljeni prigodni pokloni (sebi sam odabrao lepu crnu Songbird majcu :)).

Firefox2

Za kraj zajednička slika i želja da se češće okupljamo povodom lepih jubileja.

P.S. Ko želi da skine i ostale slike u punoj veličini, to može učiniti ovde. 😉

5 thoughts on “Firefox proslava

  1. Sjajno, vidim da je i Vlajko držao prezentaciju. A tu je i Ducki, baš mi je drago što se ponovo aktivirao. Moraću da dođem na sledeće okupljanje.

  2. Ma držao sam i ja….al me niko nije slikao. ;(
    Iskreno, možda organizujemo u skorije vreme barem neko „živo“ viđenje….bilo bi fino.

  3. Stvarno Bojce niko od nas se nije setio da te slika.Inače bilo je odlično lepo smo se družili i jeste da si imao malo nezgodnu temu za predavanje ali je bilo zanimjivo čuti o statistici koju si prikupio.

Ostavite odgovor

