…i vesti za sve

Eto, malo sam parafrazirao naziv albuma grupe Metallica: „…and justice for all“. Ipak, muzika nije tema ovog teksta već nešto drugo. Pa da vidimo o čemu se radi.

Jutarnja kafica i brz pogled na najnovije vesti i članke iz sveta Linuxa…. Šta god da koristite (Liferea, RSSOwl, Akregator ….), dobar spisak internet stranica sa vestima zlata vredi.

Sad dolazimo na ono o čemu sam želeo da pišem ovoga puta: predstaviću vam moj spisak sjatova sa kojih „kupim“ vesti. I to u 2 grupe: strani i naši.

Imate dodatak RSS gde se nalazi spisak sajtova sa vestima koje samo treba da unesete u neki čitač vesti po izboru. Naravno, svestan sam da ovo nije ni deo šta se sve može pronaći na netu, ali neka to bude moj skromni doprinos tome.

Uživajte.

Ostavite odgovor

